Inloggen
Emailadres:
Wachtwoord:


Categorieen
Winkelwagen
0 artikelen

Subtotaal: € 0,00

Snel zoeken
Informatie
Garantie
Algemene Voorwaarden
Bedrijfsprofiel
Shop Uitleg
Service & Reparatie
Verzendprocedure
RMA formulier
Contact
Nieuwsbrief
Opmerking: Geregistreerde gebruikers ga naar: Mijn account om u aan/af te melden voor de nieuwsbrief.

E-Mail Adres:

Uw naam:

Garantie

Merk: Abbrazzio
Helpdesk: 0900-7873763
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.conceptronic.net
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product dient u volledig retour te sturen.
Daarna wordt deze omgeruild of eventueel gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Het garantietermijn is productafhankelijk.
Garantietermijn:
2 - 5 jaar Datacommunicatie
2 - 5 jaar Connectivity
2 - 5 jaar Wireless
2 - 5 jaar Networking
2 - 5 jaar Entertainment
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Acer
Helpdesk: NL : 0900-20 20 767 (0,10 Euro/minuut)
Helpdesk: BE : 078-150023
Helpdesk: LUX : 900 72223
Openingstijden: Maandag t/m donderdag: 09.00 uur t/m 17.00 uur
Vrijdag: 9.00 uur t/m 16.00 uur
Website fabrikant: www.acer.nl
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Acer.
U dient de instructies van Acer op te volgen.
Indien u product niet meer binnen de garantieperiode valt, kunt u contact opnemen met onderstaande telefoonnummers:
Helpdesk: NL: 0900-3233340 (0,50 Euro/minuut)
Helpdesk: BE: 0900-25003 (0,50 Euro/minuut)
Helpdesk: LUX: 900-74004 (0,15 Euro/minuut)
DOA: Voor uw DOA aanmelding kunt U contact opnemen met de Acer helpdesk, tel. 0900-2020767 (0,10 Euro/minuut)




Merk: Adobe
Helpdesk: 020-2013331
Website helpdesk: http://www.adobe.com/nl/support/contact/
Website fabrikant: www.adobe.nl
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 10 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 10 dagen na aankoop
compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre.
Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.




Merk: AMD
Helpdesk: www.amd.com
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website helpdesk: www.amd.com
Website fabrikant: www.amd.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Garantietermijn:
3 jaar CPU's
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: AOpen
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.aopen.nl
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Barebones
2 jaar Opticals
2 jaar VGA kaarten
2 jaar Power supply (niet in kasten)
1 jaar Kasten
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: AVM
Helpdesk: 024-3249560
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.avm.de/en/
Garantietermijn:
5 jaar Alle AVM producten
5 jaar Alle Fritz producten
Garantie: Eindgebruiker dienst eerst de AVM helpdesk te bellen 024-3249560.
Indien zij constateren dat het product defect is, kan het product terug gebracht worden.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Aten
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Alle producten
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: AsRock
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website helpdesk: http://www.asrock.com/support/index.asp
Website fabrikant: www.asrock.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of worden gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Moederborden
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Asus
Helpdesk: Asus technical support
Helpdesk Notebooks: 0591-570290
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website helpdesk: http://support.asus.com
Website fabrikant: www.asus.com
Garantie:
NOTEBOOKS: worden rechtstreeks tussen de eindgebruiker en Asus afgehandeld.
OVERIGE ARTIKELEN: gaan via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen door een gelijkwaardig model, worden gerepareerd of gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Notebooks (Accu 1 jaar)
2 jaar PDA's
2 jaar Opticals
2 jaar Barebones
2 jaar Networking
3 jaar Moederborden
3 jaar VGA kaarten
3 jaar Server
DOA: GELDT ALLEEN VOOR NOTEBOOKS:
De eindgebruiker meldt een DOA aan bij de Dutch Computer Centre.
De eindgebruiker dient een kopie van de factuur mee te leveren.
Dutch Computer Centre meldt de notebook binnen 7 dagen na aankoop (factuurdatum van eindgebruiker) aan bij zijn
leverancier met een kopie van de factuur van de eindgebruiker.
De notebook zal dan worden omgeruild voor een nieuw product.




Merk: Belkin
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.belkin.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
5 jaar Cables
5 jaar Networking
5 jaar USB
5 jaar AVP
5 jaar Tassen
5 jaar KVM
2 jaar UPS
2 jaar Bluetooth
5 jaar Input
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Blaupunkt
Helpdesk: 024-3591339
Website helpdesk: www.blaupunkt.com
Website fabrikant: www.blaupunkt.com
Garantie afhandeling geschied via het Service centrum van Blaupunkt.
Service afhandeling geschied via het Service centrum van Blaupunkt.
DOA: Doa afhandeling geschied via het Service centrum van Blaupunkt.




Merk: Brother
Algemene nummer: 020 5451251
Afdeling Verkoop: 020 5451200
Faxen, All-in-ones (DCP & MFC), beletteringsystemen en alle inkjet apparaten: 020 5451230
Laserprinters en microprinters: 020 5451240
Garantie afhandeling geschied via het Service centrum van Brother.
Service afhandeling geschied via het Service centrum van Brother.
DOA: Doa afhandeling geschied via het Service centrum van Brother.




Merk: Club 3D
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.club3d.nl
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen door een gelijkwaardig model of worden gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar VGA kaarten
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Canon
Helpdesk: 0164-244222
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 16.30 uur
Website helpdesk: www.techrepair.nl
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Techrepair
DOA: DOA afhandeling geschied via doa@techrepair.nl




Merk: Chieftec
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.chieftec.eu
Garantieafhandeling gaat rechtstreeks via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Power supplies Geen Kasten
Geen garantie op kasten
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Coolermaster
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.coolermaster.nl
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
3 jaar CPU Koeler (lager type sleeve bearing 2 jaar)
3 jaar Power supply
2 jaar Cases 2 jaar
2 jaar Accessoires
2 jaar Function panel
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Conceptronic
Helpdesk: 020-5174700
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.conceptronic.net
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product dient u volledig retour te sturen.
Daarna wordt deze omgeruild of eventueel gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Het garantietermijn is productafhankelijk.
Garantietermijn:
2 - 5 jaar Datacommunicatie
2 - 5 jaar Connectivity
2 - 5 jaar Wireless
2 - 5 jaar Networking
2 - 5 jaar Entertainment
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Dell
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website helpdesk: http://support.euro.dell.com/
Website fabrikant: www.dell.nl
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Dell.
DOA: Gaat direct via Dell




Merk: Devolo
Helpdesk: 0900 0400 629
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 14.00 - 18.00 uur
Website fabrikant: www.devolo.nl
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of worden gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
3 jaar Netwerkkaarten
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Epson
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website fabrikant: http://www.epson.nl
Adres: Epson Europe BV Benelux sales office Entrada 701 1096 EJ Amsterdam
Garantie: NL : Garantie afhandeling geschied via het volgende antwoordnummer:
Antwoordnummer 52095 3600 WH Maarsen
Service afhandeling NL geschied via CARD Services (Authorised Epson repair center)
http://www.card.nl/ Algolweg 18 3821 BH Amersfoort Tel: 033-454 05 55 Fax: 033-454 05 50 E-mail: info@card.nl
Support BE : NL/FR Tel : +32 70 35 01 20
Garantie: Op alle producten van Epson heeft u 1 jaar carry-in garantie, deze garantie loopt via Epson.
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Freecom
Helpdesk: 070-3367610
Free hotline: 0031/15.888.01.10
Website fabrikant: www.freecom.com
Garantie afhandeling geschied via Freecom.
Service afhandeling geschied via Freecom.
DOA: Doa afhandeling geschied via Freecom.




Merk: Fujitsu-Siemens
Helpdesk: FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS B.V. Customer Care Center
Openingstijden:
Zakelijke Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
Consumenten Maandag t/m vrijdag 08.00-22.00 uur
Consumenten Zaterdag en Zondag 10.00-20.00 uur
Garantie afhandeling geschied via het Service centrum van Fujitsu-Siemens.
Service afhandeling geschied via het Service centrum van Fujitsu-Siemens.
DOA: Doa afhandeling geschied via het Service centrum van Fujitsu-Siemens.




Merk: Garmin
Helpdesk: 030-2840850
Website fabrikant: www.garmin.nl
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
1 jaar
DOA: Geen DOA procedure




Merk: Hauppauge
Helpdesk: +49 (0)2161 69 488 - 40
Openingstijden: Maandag t/m donderdag 09.00 - 18.30 uur
Vrijdag van 9:00 - 17:30 uur
Website fabrikant: www.hauppauge.tv
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Alle producten
DOA: Geen DOA procedure




Merk: Hewlett Packard
Helpdesk: 0900-1170000
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website fabrikant zakelijk: www.hp.nl
Website Consumenten producten: www.welcome.hp.com/country/nl/nl/contact
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Hewlett Packard.
Garantietermijn:
Zie website Hewlett Packard.
Garantie: Voor uw reparatie / garantieafhandeling kunt u contact opnemen met Hewlett Packard, tel. 0900-1170000
Service: HP Repair center: 033-4541610
DOA: Voor uw DOA aanmelding kunt U contact opnemen met Hewlett Packard, tel. 0900-1170000.




Merk: ICIDU
Helpdesk: 036-5397361
Website fabrikant: www.icidu.com
Garantie afhandeling geschied via Icidu.
Service afhandeling geschied via Icidu.
DOA: Doa afhandeling geschied via Icidu.




Merk: Intel
Helpdesk: n.v.t.
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.intel.com
Garantietermijn: 3 jaar CPU's
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Iomega
Helpdesk: 020-7219051 (alleen voor ondersteuning - niet voor algemene vragen)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 8.30 - 17.00 uur.
Website helpdesk: www.ioclub.net
Website fabrikant: www.iomega.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Iomega.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd.
Volg voor retourzending de instructies van de helpdesk van Iomega.
Garantietermijn:
3 jaar NAS products (storage)
5 jaar REV disk (media only)
2 jaar Other products
Service: Online www.ioclub.net
DOA: Online www.ioclub.net




Merk: Kaspersky
Helpdesk: 0900-5284357 (0,80 Euro/minuut)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.30 uur.
telefoon: Corporate Support
Website helpdesk: http://support.kaspersky.ru/helpdesk.html?LANG=nl
Website fabrikant: www.kaspersky.com
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 8 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 8 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.




Merk: Kingston
Helpdesk: 0800-4350640
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.kingston.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
5 jaar Memory RAM
5 jaar Memory Flash Cards
5 jaar Memory Pen Driver
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Kyocera
Helpdesk: 0900-2020498
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website fabrikant: http://www.kyoceramita.eu/index.html
Garantie afhandeling geschied via het Service centrum van Kyocera.
Service afhandeling geschied via het Service centrum van Kyocera.
DOA: Doa afhandeling geschied via het Service centrum van Kyocera.




Merk: Labtec
Helpdesk: 020-2008433
Website fabrikant: www.logitech.com
Garantietermijn:
2 jaar Alle producten
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: LG Electronics
Helpdesk: 036-5377780 of 0900 543 5454 (24 uurs helpdesk)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website helpdesk: www.lgservice.com
Website fabrikant: www.lge.nl
Garantie:
Voor MONITOREN geldt een on-site service.
De overige producten gaan via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Deze producten zullen worden gerepareerd of gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Voor de garantieafhandeling van TV'S VANAF 28 INCH geldt een on-site service.
De garantieafhandeling van TV'S ONDER DE 28 INCH gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Deze producten zullen worden gerepareerd of gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Monitoren
3 jaar Monitoren mits aangeschaft voor 01-01-2011
2 jaar Bruingoed
2 jaar Optical Disk Drive
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 10 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 10 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.




Merk: Logitech
Helpdesk: 020-2008433
Website fabrikant: www.logitech.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product dient u volledig retour te sturen.
Daarna wordt deze omgeruild of eventueel gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Audio
2 jaar Personal Audio
2 jaar Internet communication
3-5 jaar Ponting Devices
3-5 jaar Desktops & Keyboards
2 jaar Remote control
2 jaar Digital Music
2 jaar Digital Security
2 jaar Streaming Media
2 jaar Gaming devices
2 jaar Webcams
Op alle OEM producten 1 jaar
Op oplaadbare batterijen wordt 1 jaar garantie verleend. Niet oplaadbare batterijen zijn uitgesloten van garantie.
Let op: bij een defect aan combinatiesets (zoals draadloos toetsenbord en muis) compleet retourneren, dus niet
alleen het defecte product, maar de gehele set.
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Magix
Helpdesk: 0900-2356244 (0,80 Euro/minuut)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.magix.com/nl
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Microsoft
Helpdesk: 020-5001500
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 8:00 - 17:00 uur
Website fabrikant: www.microsoft.nl
Garantietermijn Hardware:
3 jaar (hardware)
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product dient u volledig retour te sturen.
Daarna wordt deze omgeruild of eventueel gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn Software:
6 maanden (software)
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Microsoft.
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 10 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 10 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.




Merk: MSI
Helpdesk notebooks: 040-2676677
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.msi.eu/nl/
De garantieafhandeling VAN componenten gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Daarna wordt deze omgeruild of eventueel gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn COMPONENTEN:
2 jaar Moederborden
2 jaar Videokaarten
DOA: GEEN DOA procedure
Garantietermijn NOTEBOOKS:
2 jaar Full System
1 jaar alle WIND producten (Netbook, Neton, Nettop) (Pick-up & Return)
1 jaar Batterij en accesoires (Pick-up & Return)
DOA: Gaat rechtstreeks via MSI.
Deze DOA moet binnen 8 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.




Merk: NEC Computers / Nec Displays
Helpdesk Computers: 020-5174754
Helpdesk Monitoren: 020-4078931
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website Computers: www.nec-computers.com
Website Monitoren: www.nec-display-solutions.com
Garantie afhandeling geschied via het Service centrum van NEC .
Service afhandeling geschied via het Service centrum van NEC .
DOA: Doa afhandeling geschied via het Service centrum van NEC .




Merk: Neovo
Helpdesk: 036-5482032
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website helpdesk: http://www.agneovo.com/nl/support/warranties.htm
Website fabrikant: http://www.agneovo.nl
Garantie afhandeling geschied via FRS EUrope BV 036-5482032.
Service afhandeling geschied via FRS EUrope BV 036-5482032.
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 7 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 7 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.




Merk: NewStar
Helpdesk: 023-5478888 of rma@newstar.nl
openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.newstar.nl
Garantietermijn:
3 jaar Alle producten
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via NewStar.
DOA: GEEN DOA procedure.




Merk: OCZ Technology
Helpdesk: 0800-4591816 / support@ocztechnology.com
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 8.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: http://www.ocztechnology.com
Garantietermijn:
5 jaar Geheugenmodules
5 jaar Flashgeheugens
3 jaar Power supply
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Optiarc Sony
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 8.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.sony-optiarc.com
Garantietermijn:
1 jaar Opticals
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Pinnacle Systems
Helpdesk: 0900-2028202
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.pinnaclesys.com
De garantieafhandeling voor de hardware gaat rechtstreeks via Pinnacle.
Het product zal worden omgeruild tegen een gelijkwaardig model.
Garantietermijn:
2 jaar Hardware
Geen garantie Software
Alle Pinnacle PCTV artiklen worden afgehandeld door Hauppauge. Zie Hauppauge!
Service: Voor de serviceprocedure gaat u naar www.pinnaclesys.com/support.
Vervolgens selecteert u het product en klikt u op de link 'RMA aanvraag'.
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Philips
Helpdesk: 0900-0400063
Website fabrikant: www.philips.nl
Garantietermijn:
1 jaar
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Philips u moet contact opnemen met 0900-0400063
DOA: Gaat rechtstreeks via Philips.




Merk: Pelikan
Helpdesk: 0318-580580
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 8.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.pelikanhardcopy.nl
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Pelikan.
DOA: Gaat rechtstreeks via Pelikan




Merk: PQI
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.pqieurope.com
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn (voor producten gefabriceerd na 01-08-2004):
Levenslang Memory
5 jaar Memory Flash
3 jaar Intelligent Stick
2 jaar USB Stick
DOA: GEEN DOA procedure.




Merk: Samsung
Helpdesk: Solid-Vision 070-3073112 (TELEFONIE)
Helpdesk: 0900-2020088 (MONITOREN)
Helpdesk: 0900-7267864 (PRINTERS)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website helpdesk: http://www.solid-vision.com
Website fabrikant: www.samsung.nl
De garantieafhandeling van OPTICALS gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
De garantieafhandeling van MONITOREN gaat rechtstreeks met Samsung.
Samsung verleent on site swap service. Indien swap niet voorradig wordt er een alternatief aangeboden of pickup, repair en return.
Bij dit laatste kan op de wens van de klant een leenmonitor worden geleverd.
Garantietermijn:
1 - 2 jaar Printers afhankelijk van het model
2 jaar Opticals
2 jaar Monitoren
DOA: Voor OPTICALS is er GEEN DOA procedure.
DOA: Voor MONITOREN geldt een DOA wanneer:
Het defect binnen 30 dagen na aankoop datum is aangemeld bij het Samsung call-center.
Een geldige aankoopnota/factuur is overlegd.
Het toestel niet ouder is dan 6 maanden gerekend vanaf de productiedatum.
Het toestel geen showmodel is (normale reparatieprocedure).
Het toestel verkocht is door SEBN voor de Benelux markt.
Het toestel compleet in de originele (onbeschadigde) verpakking inclusief handleiding, netadapter, batterij, etc. wordt ingeleverd.
Het toestel geen gebruikssporen heeft.
Geen gevolg is van transportschade.
Het toestel wordt na melding opgehaald en in het service center beoordeeld op de DOA criteria.
Voldoet de betreffende monitor aan de DOA criteria dan wordt het vervangen.
Voldoet de betreffende monitor niet aan de DOA criteria dan wordt deze na herstelling geretourneerd.
Blijkt de monitor niet binnen de termijn van 5 werkdagen te kunnen worden hersteld dan wordt een swap aangeboden.




Merk: Seagate
Helpdesk: 0800-47324283
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.seagate.com
Garantietermijn:
Zie website www.seagate.com
Voor de garantieafhandeling gaat u naar de website www.seagate.com Vervolgens klikt u op 'Support' en dan op 'Warranty Support and Returns'.
DOA: GEEN DOA procedure.




Merk: Sennheiser
Helpdesk: 036-5358444
Website fabrikant: www.sennheiser.nl
Garantietermijn:
2 jaar
Er geldt een garantietermijn van 24 maanden na faktuurdatum aan de eindklant.
Het artikel dient, met een duidelijk omschreven klacht en een kopie van de aankoopfaktuur, zonder de bijgeleverde
accessoires en handleidingen rechtstreeks opgestuurd te worden naar Sennheiser.
DOA: Het artikel dient, met een duidelijk omschreven klacht en een kopie van de aankoopfaktuur, zonder de bijgeleverde
accessoires en handleidingen rechtstreeks opgestuurd te worden naar Sennheiser.




Merk: Sharp
Helpdesk: 0900-7427723
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.sharp-eu.com
Garantietermijn:
Zie website www.sharp-eu.com
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Sharp.
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 8 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 8 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.




Merk: Shuttle
Helpdesk: 00800-74888538
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.shuttle.com
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks met Shuttle. Het product zal worden gerepareerd of omgeruild.
Voor BAREBONES geldt een Pick & Return service.
Garantietermijn:
2 jaar Barebone XPC
2 jaar Monitoren
2 jaar Accessoires
DOA: GEEN DOA procedure.




Merk: Sweex
Helpdesk: 0900-23579339
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.sweex.nl
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Sweex camera's
3 jaar Sweex overige producten
2 jaar US-blaster
1 jaar OEM producten
2 jaar Behuizing
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Targus
Helpdesk: 02-05040671
Website helpdesk: www.targus.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
1 jaar Alle producten
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Toshiba
Helpdesk: 0900-10001000 (0,20 Euro/minuut)
Infoline: 0800-8674422
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 18.00 uur
Website fabrikant: www.computers.toshiba.nl
Garantietermijn:
Zie website fabrikant.
DOA: De DOA dient u binnen 15 dagen na de factuurdatum aan te melden bij
de RMA service van Dutch Computer Centre. U dient na goedkeuring het product binnen 15 dagen na aankoop compleet in
originele verpakking en onbeschadigd + alle toebehoren (geen krassen of beschadigde items anders wordt de DOA afgekeurt)
retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.
Na 15 dagen kun u bij Toshiba terecht: tel. 0900-10001000.




Merk: Transcend
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.transcend.nl
Garantietermijn:
5 jaar STD geheugen
5 jaar SPEC geheugen
5 jaar Jetram geheugen
5 jaar Flash Karten
5 jaar USB sticks
2 jaar exception CompactFlash industrial
2 jaar exception TSxxGJF220
2 jaar MP3 spelers
2 jaar Digitale fotoframes
2 jaar Kaart lezers
2 jaar SSD
2 jaar Storejet
2 jaar Industrial producten
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd.
Voor alle producten geldt: Retour binnen 30 dgn = 100% Retour binnen 60 dgn = 85%
DOA: GEEN DOA procedure.




Merk: Trust
openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur.
Website fabrikant: www.trust.com
Garantietermijn:
2 jaar garantie.
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: ViewSonic
Helpdesk: 053-4849308
Website fabrikant: www.viewsoniceurope.com
Garantietermijn:
Zie website fabrikant.
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Viewsonic.
DOA: Gaat rechtstreeks via Viewsonic.




Merk: Western Digital Corp.
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.30 uur
Helpdesk: 00800- 27549338
Website fabrikant: www.wdc.com
Garantietermijn:
Zie website www.wdc.com
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via WDC.
Voor de garantieafhandeling gaat u naar de website www.wdc.com.
Vervolgens klikt u op 'Support' en dan op 'Warranty Check (by Serial Number)'.
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: Wacom
Helpdesk: 020-5174705
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
Website fabrikant: www.wacom-shop.net
Garantietermijn:
2 jaar op alle Wacom producten
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Wacom.
De producten dienen compleet met accessoires te worden opgestuurd.
Wacom hanteert een send-in garantie.
Indien de klacht van het product binnen de garantievoorwaarden valt, zal Wacom de gemaakte kosten vergoeden.
Vóór het versturen van de producten raad Wacom aan om eerst via de helpdesk een RMA nummer aan te vragen.
Met het toegekende RMA nummer kunt u de producten opsturen naar Wacom.
DOA: GEEN DOA procedure




Merk: ZyXEL
Helpdesk: 0900-9993565 (0,45 Euro/minuut)
Website fabrikant: www.zyxel.nl
Garantietermijn:
ZyXEL geeft op haar producten doorgaans een fabrieksgarantie van 24 maanden.
Uitzonderingen:
5 jaar ZyWALL USG serie
3 jaar Switches (unmanaged)
5 jaar Switches (managed)
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Zyxel.
DOA: De DOA afhandeling gaat rechtstreeks via Zyxel.
Ga verder
iDeal